Kāds ir īstais biznesa veiksmes faktors?

Lasot CISA grāmatu uzdūros interesantam, bet bieži pieminētam piemēram:
Ja jūs gribētu izveidot veiksmīgu hamburgeru tirzniecības vietu, kuri būtu kritiskie biznesa faktori?
Lielākoties un parasti cilvēki uz šādu jautājumu atbild:
– Dažādi hamburgeru veidi
– Garšīgi hamburgeri(slepena izveides recepte)
– Lētāka cena
– Utt…..
Taču neviens no šiem nav tik svarīgs, kā….. atrast vietu, kur pulcējas izsalkuši cilvēki un tad jūs varēsiet pārdot vienalga kādus hamburgerus(tb. garšīgus, ne tik garšīgus vai arī ne tik unikālus) un arī nevajadzēs restorānu, pietiks tikai ar galdiņu no kura tirgot 🙂

Un ko darīt tālāk? Kā rēķināt iespējamo peļņu?
Šinī jautājumā arī nokļūdās- atbildot par vēlamo uzcenojumu, izmaksām, utt.
Tomēr galvenais ir cik daudz jūs spēsiet pārdot..
Un tikai no tā var rēķināt cik var un vajag likt uzcenojumu, kādas izmaksas var atļauties(uztaisīt reklāmu, ierikot labāku tirzniecības vietu, utt).
Izklausās loģiski un pašsaprotami, tomēr joprojām daudzi kļūdās definējot veiksmes aspektus arī citās biznesa sfērās…

Leave a Reply